Sheffield week 1 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van sanne wennekers - WaarBenJij.nu Sheffield week 1 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van sanne wennekers - WaarBenJij.nu

Sheffield week 1

Blijf op de hoogte en volg sanne

29 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

De reis begon op zondag 12 november om 4 uur in de ochtend, met de auto naar het vliegveld en inchecken maar. De koffers waren ingeleverd en toen konden we wachten tot we het vliegtuig in konden. Eenmaal aangekomen in Sheffield om 9 uur s'ochtends moesten we tot 4 uur wachten tot dat we opgehaald konden worden door het gastgezin. We werden ontzettend goed opgevangen en het was gelijk gezellig.

Maandag onze eerste dag op Hillborough college. Hier hebben wij een aantal papieren in moeten vullen en zijn daarna aan de slag gegaan met de fit test, hierbij moesten we de piepjes test, buikspieren en opdrukken doen. Daarna zijn we bezig geweest met sportmassage 's, lenigheid en foamrolling.
De dinsdag hebben we aan elkaar les moeten geven en hadden als afsluiting een voetbalwedstrijd met de klas. Hierna zijn we bezig geweest met een spel in het park.
Woensdags zijn we naar Chesterfield college geweest en hebben we daar een bootcamp les gekregen van Engelse studenten.
Donderdag hebben wij een presentatie gekregen van Johny Nelson, een oud wereldkampioen bokser. Hierna hebben we een voetbaltoernooi gehad.
Vrijdags zijn we naar de Ingle gym geweest, de boksschool waar Johny Nelson zijn carriere is begonnen. Hier hebben wij les gekregen van weer een andere kampioen bokser.